eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni. › Re: Jakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3 miesiące. Jeszcze przez 3 dni.
    From: Marek <1...@4...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakby kto miał chęć na lokatę w Getinie - 8,03% brutto na 3
    miesiące. Jeszcze przez 3 dni.
    Date: Thu, 01 Sep 2011 20:48:14 +0200

    W dniu 2011-09-01 13:25, Krystek pisze:
    > Lokata na start - 8,03% brutto na 3 miesiące. Oferta ważna do piątku dla
    > nowych klientów. Max 10 lokat na łeb -
    > <http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONT
    A/1108-go-lokata83-roz/index.html>

    Ja widzę na tej stronie, że ważna jeszcze 3 dni, czyli do niedzieli. Z
    tą ilością 10 max to też nie tak prosto, bo o ile dobrze zrozumiałem to
    następną dyspozycję założenia można złożyć po opłaceniu poprzedniej.
    "Oferta złożenia 10 dyspozycji założenia Lokaty na start jest ważna
    przez okres 14 dni od daty złożenia pierwszej dyspozycji. Każda Lokata
    jest zakładana na warunkach
    obowiązujących w dniu złożenia dyspozycji jej założenia (zgodnie z
    aktualną na dzień złożenia dyspozycji Kartą produktu, opublikowaną w
    witrynie internetowej www.
    getinonline.pl). Nieopłacenie złożonej dyspozycji lub zerwanie Lokaty
    przed upływem okresu Lokaty nie uprawnia do złożenia ponownej dyspozycji."
    Powyższy cytat pochodzi z dokumentu banku dostępnego pod linkiem
    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

    --
    Marek