  • Data: 2003-10-23 09:53:06
    Temat: Re: Jaki BANK wybrac?
    Od: "eha" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym zapytać , czy w każdym oddziale PEKAO robią laske za trzymanie
    pieniędzy w ich banku ,
    czy to jakś promocja regionalna :-)))

    A serio to myśle , że prawie każdy bank będzie lepszy.
    Jeżeli chcesz działać głownie przez internet to polecam mBank ,VWbank ,
    Lukas - wszystkie w zasadzie bez opłat.
    Mam rachunek we wszystkich i w zasadzie jestem zadowolony - są miedzy nimi
    pewne różnice , ale tojuż niuanse.

    pozdr.

    eha