  • Data: 2006-07-07 16:28:48
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS [r...@x...pl]
    na: pl.biznes.banki napisał/ła:

    > oj lubia, korzystalem z ichniejszego tokena i roznie bywalo,
    > ale mozna to naprawic

    Czasami to slysze, ale nigdy sie nie zdarzylo aby przez 5 lat mi sie to
    nie zdarzylo ani razu :> W zyciu korzystalem z wielu tokenow RSASecurity
    i zaden nie mial takiego problemu.

    > wykonalem juz mnostwo takich przelewow (za posrednictwem smsKodu)
    > i zawsze dochodzily, z tym ze zwykle po kilku sekundach, a raz czekalem
    > ze 3 minuty

    Czynniki losowe dzialaja zdarzyc sie moga w obu przypadkach ;>

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: JID ][ Nie lubić man bash. Jest długi i nudny. :.
    .: c...@j...org ][ -- Wojciech Moczydlowski, Jr :.