eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank... dba o klienta? › Re: Jaki bank... dba o klienta?
  • Data: 2008-01-09 18:56:06
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2008-01-09, ygreko <...@...com> wrote:

    >> W Twojej aktualnej sytuacji zastanowilbym sie na spokojnie (a nie w stanie
    >> wzburzenia spowodowanego rozmowa z przygodnie poznanym multipracownikiem),
    >> czy mimo wszystko w Multi nie bedzie Ci prosciej i szybciej, niz szkukac
    >> innego banku, budowac tam sobie historie itp.
    >
    > Ale skoro historia w Multi nic nie znaczy, to wlasnie lepiej, aby zmienil
    > bank na taki, gdzie historia sie liczy.

    Liczy. Aczkolwiek mam subiektywne wrażenie, że wszystko _bardzo_ zależy
    od oddziału. Poznański oddział przy Św. Marcinie załatwił dla mnie już
    parę razy rzeczy przy których byłem prawie pewny, że dostanę odmowę
    (kredyt odnawialny, przy umowie o dzieło oraz kartę kredytową przy
    prowadzonej od 4 miesięcy DG).

    [...]

    > brak problemow i wnioskujesz o 20 000 linii kredytowej, widzimy, ze bez
    > problemu mozemy ci dac 10 000, jesli akceptujesz to juz to masz, a jesli nie
    > to przejdz procedure od zera".
    > Piekna wizja...

    No więc u mnie tak to się odbywało. Tzn. ja samodzielnie musiałem
    wnioskować, ale do kredytu wystarczyło autentycznie wypełnienie samego
    wniosku i podpisanie umowy. Dopiero przy kk poprosili o jakiś dowód
    potwierdzający dochody, ale chyba tylko dlatego że nie mam u nich
    konta firmowego. Chyba zależy to od oddziału.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1