  • Data: 2008-01-12 00:54:29
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek pisze:

    > IMO nie mógł się stać jeszcze bardziej nieprzyjemny. :)

    Stał się stał.. zaraz po upadku tzw. komuny było tam naprawdę znośnie. A
    oddział w... Paryżu (ze w 100% polską obsługą) to była _mailna_!).

    Kiedyś bardzo lubiłem ten bank... niestety po wielu latach korzystania z
    ich usług wywinęli mi taki numer, że... zlikwidowałem konto (pomimo
    doskonałej historii rachunku itd).

    -K.