  • Data: 2008-01-12 01:10:16
    Temat: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Mlynarski" fm936a$nhn$...@a...news.tpi.pl

    > Stał się stał.. zaraz po upadku tzw. komuny było tam naprawdę znośnie. A
    > oddział w... Paryżu (ze w 100% polską obsługą) to była _mailna_!).

    Tam zawsze, jak sięgam pamięcią, było źle.
    A sięgam do czasów, gdy byłem o ponad ćwierć wieku młodszy.

    Tłumy, zaduch, opryskliwa obsługa...

    Później (na początku lat 90) udało się mi przeżycie. ;) Kobiety były
    maksymalnie złośliwe, ale i ja byłem wytrzymalszy/bardziej_wytrzymały :)
    niż jestem teraz. Konto założyłem na chwilę, ale bank nie chciał zamykać
    i obsługiwał za freeko (choć zgodnie z regulaminem opłatę powinien pobierać)
    więc i ja nie rezygnowałem.

    Później założyłem tam inne, aby wziąć debet.
    (tak mnie urzekli tą paroletnią bezpłatną obsługą wbrew regulaminowi)

    Wiedziałem, że to żmije, :) ale myślałem, że ze żmijami też można sobie
    poradzić. :) No i nie poradziłem -- pokąsały mnie, bo zostałem schwytany
    wbrew swojej woli w pułapkę debetu. 30 tysięcy % :) potrafili doliczać
    w skali roku, ale na szczęście debet był spłacany w ekspresowym tempie.

    > Kiedyś bardzo lubiłem ten bank...

    A ja nigdy.

    > niestety po wielu latach korzystania z ich usług wywinęli mi taki numer,
    > że... zlikwidowałem konto (pomimo doskonałej historii rachunku itd).

    ZTCW z każdym tak postępują. :) To jak ruski reaktor -- w pewnym momencie
    trzeba wrzucić wszystkie pręty kadmowe i zapomnieć o banku na pół wieku. :)

    lc