    From: "Zeus" <z...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank do Euro?
    Date: Wed, 22 Sep 2004 18:38:33 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@81.210.16.205

    Ja prowadze dokladnie takie same konto w BZWBK od ponad pol roku.

    Dostep online, widzisz ile masz kasy na koncie i fajnie, bo dokladna
    historia tez jest.

    A nic przy tym nie kosztuje.Nawet wieksze kwoty mozesz podejmowac od razu
    jak zajdziesz, nie musisz zglaszac tego na 1 lub 2 dni naprzod :-)

    Przelewy mozesz realizowac i widzisz w hisorii, gdzie sa koszty przelewuu z
    zagranicy, tak przynajmniej u mnie jest.
    Polecam!

    Pzdr
    Zeus@@@