eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ? › Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
  • Data: 2008-04-18 17:25:38
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: Krystek <s...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > w ING online jest obowiązkowa, ale po jej otrzymaniu możesz z niej
    > natychmiast zrezygnowaś ;-)
    > i sprawa załatwiona

    Każą podpisywać umowę o kartę? I czy tę umowę przesyłają pocztą czy każą
    się fatygować do oddziału?

    K.

    PS Właśnie dzwonili do mnie z centrali ING i oferowali KK z zawrotnym
    limitem 500 zł - opłata aktywacyjna za kartę 20 zł i 52 dni grace
    period. Mają ją przysłać pocztą i w ciągu 3 miesięcy mogę ją aktywować w
    oddziale po podpisaniu umowy, jeśli mnie najdzie ochota. Drugim listem
    przyjdzie PIN do niej. A i pani z marketolinii ING mówiła, że wymagane
    są stałe wpływy na rachunek.