eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of ScotlandRe: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
  • Data: 2010-02-20 15:10:05
    Temat: Re: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
    Od: "dorota505897" <dorota-27-27@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NatWest Bank
    Jeżeli chodzi o konto dla Polaków z polska obsługą, jest to konto płatne ok 2Ł
    miesięcznie. obsługa nie jest kiepska- nie wiem na jakiej podstawie ktoś może to
    stwierdzić, pisząc że nie zna szczegółów. Obsługa jest na wysokim poziomie. Konto
    jest połączone z kontem w banku Pko w Polsce. Klient dostaje 2 karty, jedna do konta
    podstawowego, druga do polskiego. Ułatwia to wysyłanie pieniędzy do polski. natomiast
    jeżeli ktoś mając takie konto chciałby starać się o kredyt to od razu może o tym
    zapomnieć. Aby dostać kredyt w NatWest bank trzeba mieć normalne konto ( jak anglicy
    ) i mieć na nim wpływy przez co najmniej 3 miesiące. Dodatkowo konto ma obsługę przez
    internet co jest bardzo wygodne- strona również w języku polskim.
    Mam nadzieję, że informację będą pomocne.
    Pozdrawiam D.