  • Data: 2012-01-23 20:33:27
    Temat: Re: Jaki operator e-płatności?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 21:17:37 +0100, Papkin napisał(a):

    > Ogolnie dla umowy lub danego POS (sklepu) nigdy nie mialem z tym problemu (z
    > zabraniem mojej kasy bo cos tam). Bierz fast wersje, podpisz umowe i tyle.

    Ja jednak wolę protected payment. Co prawda fraudów dużo u nas jeszcze nie
    ma, ale wolę tego nie testować :)

    > Jest jeszcze nowosc: transferuj.pl wyglada ok prowizje na 1 rok bardzo OK...
    > ale jak to dziala nie wiem.

    Poczytaj dokładnie na ich stronach i pogooglaj po różnych forach. To jest
    system na zasadzie "tu masz kliencie informację na jakie dane zrobić do nas
    przelew". Automatycznie wypełnione formularze przelewu są dostępne tylko w
    kilku bankach (tłumaczą się kosztem takiej usługi). To mnie wystarczająco
    zniechęciło, by nie testować na własnej skórze.

    > Jak mowie duet PayU z polcardem nigdy mi nie cofnal kasy z byle powodu a PayPal
    > robi to raz na jakis czas, na szczescie nigdy towaru nie wydalem przed tym
    > "reversed payment". Na naszym rynku kroluje PayU, wala miliony transakcji
    > dziennie a system jest bardzo stabilny.

    Mogliby jednak zainwestować w choćby podstawowy przewodnik po tym ich
    systemie. Nie mówiąc już o dziurawej dokumentacji technicznej (ostatnie
    odkrycie z własnej praktyki - stan transakcji, który miał być ostateczny,
    wcale taki nie był).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl