  • Data: 2012-01-24 09:19:41
    Temat: Re: Jaki operator e-płatności?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jednak wolę protected payment. Co prawda fraudów dużo u nas
    > jeszcze nie ma, ale wolę tego nie testować :)

    zaczne sie martwic jak beda, kwoty nie duze wiec...

    > Poczytaj dokładnie na ich stronach i pogooglaj po różnych forach. To
    > jest system na zasadzie "tu masz kliencie informację na jakie dane
    > zrobić do nas przelew". Automatycznie wypełnione formularze przelewu
    > są dostępne tylko w kilku bankach (tłumaczą się kosztem takiej
    > usługi). To mnie wystarczająco zniechęciło, by nie testować na
    > własnej skórze.

    a to racja, swoja droga jak chcialem mtransfer dodac sam (by prowizji PayU nie
    bulic ) to sie okazalo ze to i tak platne i do tego drozsze niz PayU, a niby
    bez posrednikow winno byc taniej. To juz wole zintegrowac jeden system i sie
    nie martiwc o nic.

    > Mogliby jednak zainwestować w choćby podstawowy przewodnik po tym ich
    > systemie. Nie mówiąc już o dziurawej dokumentacji technicznej
    > (ostatnie odkrycie z własnej praktyki - stan transakcji, który miał
    > być ostateczny, wcale taki nie był).

    Jaki status? 99 nigdy nie zmienil sie na inny u mnie, 4 (rozpoczeta) tylko
    kilka razy (ulamek procenta) przeszlo na 2, ogolnie 4 _prawie_ zawsze jest po
    kilku godzinach 99.

    Z ciekawostek to czasami wysylaja dwa razy status np 1, ten sam trans_id -
    doslownie duplikat statusu (aplikacja przyjmuje status poprawnie).

    Co w PayU szwankuje: CHOLERNIE WOLNY panel obslugi do przegladania transakcji,
    muli zanim wejdzie z pol minuty. Filtry ktore umozliwiaja przegladanie
    konkretnych transakcji, np ogranicznie czasu, kwot wg mnie nie dzialaja -
    czasami nawet aplikacja wywala sie jakims bledem ale z tego nie musze korzystac
    wiec nie marudze :)