eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki operator e-płatności?Re: Jaki operator e-płatności?
  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <jfjg3v$uk1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1q3xxvm0nu254$.hhdj3m73mwq1.dlg@40tude.net>
    <jfkbn6$dp9$1@usenet.news.interia.pl> <4f1dc071$1@news.home.net.pl>
    <1...@4...net>
    Subject: Re: Jaki operator e-płatności?
    Date: Tue, 24 Jan 2012 10:19:41 +0100
    Lines: 35
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-EsetScannerBuild: 10701
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4f1e77bc$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1327396796 212.85.112.42 (24 Jan 2012 10:19:56 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: 127.0.0.1.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565826
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja jednak wolę protected payment. Co prawda fraudów dużo u nas
    > jeszcze nie ma, ale wolę tego nie testować :)

    zaczne sie martwic jak beda, kwoty nie duze wiec...

    > Poczytaj dokładnie na ich stronach i pogooglaj po różnych forach. To
    > jest system na zasadzie "tu masz kliencie informację na jakie dane
    > zrobić do nas przelew". Automatycznie wypełnione formularze przelewu
    > są dostępne tylko w kilku bankach (tłumaczą się kosztem takiej
    > usługi). To mnie wystarczająco zniechęciło, by nie testować na
    > własnej skórze.

    a to racja, swoja droga jak chcialem mtransfer dodac sam (by prowizji PayU nie
    bulic ) to sie okazalo ze to i tak platne i do tego drozsze niz PayU, a niby
    bez posrednikow winno byc taniej. To juz wole zintegrowac jeden system i sie
    nie martiwc o nic.

    > Mogliby jednak zainwestować w choćby podstawowy przewodnik po tym ich
    > systemie. Nie mówiąc już o dziurawej dokumentacji technicznej
    > (ostatnie odkrycie z własnej praktyki - stan transakcji, który miał
    > być ostateczny, wcale taki nie był).

    Jaki status? 99 nigdy nie zmienil sie na inny u mnie, 4 (rozpoczeta) tylko
    kilka razy (ulamek procenta) przeszlo na 2, ogolnie 4 _prawie_ zawsze jest po
    kilku godzinach 99.

    Z ciekawostek to czasami wysylaja dwa razy status np 1, ten sam trans_id -
    doslownie duplikat statusu (aplikacja przyjmuje status poprawnie).

    Co w PayU szwankuje: CHOLERNIE WOLNY panel obslugi do przegladania transakcji,
    muli zanim wejdzie z pol minuty. Filtry ktore umozliwiaja przegladanie
    konkretnych transakcji, np ogranicznie czasu, kwot wg mnie nie dzialaja -
    czasami nawet aplikacja wywala sie jakims bledem ale z tego nie musze korzystac
    wiec nie marudze :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1