  • Data: 2004-12-14 21:02:02
    Temat: Re: Jaki to bank ??? -
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze - jeśli Ci się nie podoba to skonfiguruj sobie czytnik
    > i nie pisz w QP.

    > ROTFL^2. Mam bardzo poprawnie skonfigurowany czytnik, a czy będę pisał w
    > 8bit czy w QP, to moja sprawa.

    Ano. I zapewne dlatego nie zauważyłeś, że wydajesz się być tutaj
    jedyną osobą walącą w QP, ale mniejsza z tym.

    > Po drugie - wystąpiłeś publicznie z IMHO niezbyt przemyślaną tezą
    > mogącą wprowadzić w błąd część osób korzystających z tej grupy
    > więc będę odpowiadał i prostował kiedy uznam to za stosowne.

    > Teza była bardzo poprawna.

    Niestety nie - mocno niepełna i przez to mylna.

    > Przypomnę, że w swoim poście nie wpominałeś o systemie, a kwestionowałeś
    > użyteczność prowadzenia kontroli połączeń z netem przez FW więc albo
    > przyznaj, że to było sformułowane niefortunnie, albo uzasadnij dlaczego
    > FW nie ma wpływu na poziom bezpieczeństwa.

    > Akurat dyskusja o firewallu była w kontekście twoje systemu, o którym
    > raczyłeś wspomnieć "że bez Fire Wall'a nie odważył bym się zalogować na
    > żadne ze swoich kont".

    No nie dość, że źle skonfigurowałeś czytnik to jeszcze mylisz rozmówców :D

    > Ja bym się bał zalogować z twojego komputera nie dlatego, że ma/nie ma
    > firewalla, tylko dlatego że jest niepołatany.

    Ale ja wcale nie chcę abyś się gdziekolwiek logował z mojego kompa!
    Poza tym wiara w zbawczą moc łatek jest zaiste imponująca, ja jednak
    radziłbym pamiętać, że dziury w systemach są odkrywane praktycznie
    w sposób ciągły i zainstalowanie bieżących łat wcale nie sprawia, że
    system przestaje być dziurawy.

    > PS. Jak się boisz zaglądać na konta bez firewalla, to informuję ciebie
    > że groźniejsze od braku firewalla jest posiadanie Windowsa :>

    kolejna pomyłka - o żadnych moich obawach tutaj nie pisałem.
    A tak nawiasem mówiąc, to zakładanie, że się jest bezpiecznym z tego
    tylko powodu, że się nie używa Windowsa jest dosyć ryzykowne IMHO.

    > PS2. To się pisze "firewall", a nie "Fire Wall"...

    i następna - czy ten Twój czytnik w ogóle jakoś porządkuje posty?