  • Data: 2010-02-01 17:35:34
    Temat: Re: Jaki wynik dla systemu na FW20?
    Od: Gonzo <g...@n...nn> szukaj wiadomości tego autora

    mylogi wrote:
    > to nie jest system bedacy caly czas na rynku ?
    Tak, lapie dlugoterminowe trendy.

    > punktowo jak na 9 lat bardzo slabo
    Nie jestem pewny czy slabo: dd 400pkt i mniej wiecej tyle samo rocznie.
    Jesli akceptujesz dd 30% to masz okolo 30% rocznie.

    > ale najwiekszym makamanetem jest mala ilosc transakcji
    > powinno byc w okresie badanym i to podzielonym na 2 czesci
    > tu pewnie wzialas caly dostepny okres?
    Po co dzielic na 2 czesci? Aby bylo out of sample? Caly okres jest out
    of sample, system nie ma zadnych optymalizowanych i nie optymalizowanych
    parametrow.

    > na dziennych moze byc trudne z uwagi brak histori
    > ale 100..150 powinno sie dac zrobic
    Tylko ze 100 transakcji oznaczalo by trejd co miesiac. Trudno nazwac to
    dlugookresowym trendem.

    Dzieki za opinie,