  • Data: 2003-08-24 19:38:20
    Temat: Re: Jakie konto polecacie ??
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Place 8 zlotych za konto, mam tylko do dyspozycji plaska karte maestro i
    > takie tam..
    > No coz - mozna i tak

    MultiBank place 3zl prowadzenie konta, 2zl VE plaska. Czeste przerwy techniczne
    i nie mozna wtedy z kart kozystac ( w nocy pare razy sie zdarzylo ) Wyciagi
    platne i potwierdzenia przelewow platne. Visa Classic moze i wypukla, ale co mi
    to da jak debetowa. Debet do 300zl mnie nie ratuje w wiekszej potrzebie. Oba sa
    siebie warci.