eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie konto z dobrym powiadomieniem na maila o przelewach › Re: Jakie konto z dobrym powiadomieniem na maila o przelewach
  • Data: 2010-05-27 06:05:52
    Temat: Re: Jakie konto z dobrym powiadomieniem na maila o przelewach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 May 2010 17:19:25 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Do mBanku to już lepiej używać emSzmala -- info przychodzi natychmiast.

    Jakoś nie bardzo pałam chęcią do wpisywania na stałe loginu i hasła do
    konta bankowego w jakimś obcym programie. Co do powiadomień mailowych itp -
    trochę marne to rozwiązanie, bo wymaga by program był odpalony na jakimś
    komputerze z dostępem do netu. Owszem, jakoś bym sobie poradził - stawiając
    vmware na jakimś serwerze i puszczając mu wyłącznie transmisję do IP mBanku
    - ale nie zmienia to faktu, że po prostu mBank jest kulawy jak diabli jeśli
    chodzi o rozwiązania internetowe ;) Lepiej i bezpieczniej wybrać po prostu
    inny bank.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944