eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akceptowane w Japonii? › Re: Jakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akceptowane w Japonii?
  • Data: 2008-01-08 13:14:56
    Temat: Re: Jakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akceptowane w Japonii?
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio pisze:
    > kolezanka tam mieszkala ostatnie prawie pol roku.
    > W zasadzie kazda powinna dzialac, bo czemu nie.
    > Problem jest taki, ze tam po za duzymi aglomeracjami wcale placenie karta
    > nie jest powszechne i niewiele sklepow w ogole przyjmuje karty.

    Akurat dla mnie ważne są wielkie miasta (Kyoto, Yokohama, Tokyo).
    Niemniej czytałem, że nie wszystkie typy kart są akceptowane, że z
    niektórymi są jakieś problemy (np. daje się płacić na stacji kolejowej,
    ale nie daje się wypłacić gotówki a ponoć bywa i odwrotnie).

    Zanim ugrzęznę gdzieś bez pieniędzy wolałbym wiedzieć, że np. karty z
    takich to a takich polskich banków są OK (i że np. działa Visa,
    mastercard, ale również np. Maestro czy Visa Electron).

    -K.