  • Data: 2010-02-02 08:53:22
    Temat: Re: Jakie sa najnizsze prowizje dla FW20 ?
    Od: mylogi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 13:51, "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl> wrote:
    > Nie, chciałem powiedzieć, że grając pozycją dużo poniżej 100 futów.
    > Pozdro,
    > DJ

    dla biura liczy sie obrot
    co nie zawsze idzie w parze z ilscia koni

    ja daze do ogranicznia ilosci transakci
    system w wersji uzywanej w 2009 mial srednio dziennie 1,5 transakcji
    w wersji aktualnej ma 0,9 transakcji
    czyli
    100 szt*2*20=4000 prowizji

    w jakich biurach masz te prowizje?

    inna sprawa ze moj obrot jest na paru rachunkach

    trzeba by sie zebrac w grupe i negocjowac wspolnie prowizje
    kto zainteresowany?