eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-06 07:24:38
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Lut, 14:30, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:4989b545$1@news.home.net.pl...
    >
    > > Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
    > > bankomatu, restart podczas transakcji).
    > > + telefon z przeprosinami.
    >
    > Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
    > Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
    > oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
    > środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
    > Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.

    W Mille miałem taką sytuacje że bankomat wypluł kartę a ja nie
    czekając na pieniądze odszedłem od bankomatu. Po 2 tygodniach kasa
    wróciła na konto ;)


    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1