  • Data: 2009-03-18 17:24:27
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st wrote:

    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    > druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

    Co do Aliora mam srednie zdanie - raczej na pewno nie zasluzyl na
    podium. Rowniez 9 miejsce mBanku wprawia mnie w zakłopotanie.

    Moj osobisty ranking (od najlepszej obslugi):
    BZWBK (kontakt mailowy, dobra obsluga w oddziale, narazie jestem zadowolony)
    PeKaO SA (ale to glownie dlatego ze trafilem na super osobe przy
    kredycie hipotecznym)
    Inteligo (ostatni na podium, za kontakt telefoniczny)

    Alior
    Dominet (chociaz za duzo papierow i czesc pisza recznie)
    BGZ
    ING
    Eurobank (niekompetentna obsluga w Galeriach)
    Polbank
    mBank

    i daleko PKO BP - za kolejki emerytow/rencistow

    Ale i tak nie jest to jakis szerszy obraz - bo kazdy ma inne
    doswiadczenia - zalezy na jaka osobe sie trafi, takze specyfika oddzialu
    czasem mocno rzutuje na odczuciach.