eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakość obsługi w bankach
  • Data: 2009-03-18 17:38:37
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    >> szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    >>> On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    >>> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    >>> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    >>> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    >>> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
    >> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
    >> k.
    > Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)

    Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1