eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-18 17:56:32
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Mar, 13:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
    > sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
    > niego to normalnosc.

    Moment, nie lapie glebi tego procesu.

    Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
    czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
    "przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
    wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
    "niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1