eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-24 13:14:10
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    blad pisze:
    > Użytkownik "Beniowa"
    >> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    >>> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
    >>
    >> A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania
    >> banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z
    >> bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat
    >> mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.
    >
    > w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA
    > Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
    > Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty
    > planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a
    > kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty
    >
    > Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
    > przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)

    pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala
    oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1