    From: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakość wykonania KK mBank Orange
    Date: Wed, 22 Aug 2007 12:39:01 +0200

    > Kartę kredytową mBank orange otrzymałem w maju tego roku. Karta jak to
    > karta jest w portfelu, chyba że jej potrzebuję to trzeba ją wyjąć np:
    > w sklepie lub siedząc przed komputerem. Po 2 miesiącach używania karty
    > ostatnia cyfra z kodu CVC stałą się nieczytelna, czyli nici z zakupów
    > w internecie jeżeli nie zapamiętaliśmy CVC.

    mam vise classic i na moje nieszczescie wybralem ze zdjeciem (od niej
    zaczynalem przygode z kartami kredytowymi, wiec wydalo mi sie to
    bezpieczniejsze ;) - po 1-2mies zaczalem wygladac na zdjeciu jak przybysz z
    innej planety, po kolejnych kilku zdjecie w ogole sie starlo i mam bialy
    kwadracik :) na szczescie jakos teraz konczy sie jej waznosc, to zamowie
    wersje juz bez zdjecia... poza tym zdjeciem to karta zuzywa sie standardowo
    jak inne - sciera sie farba z numeru, ale to w raiffeisenie na dwoch kartach
    i jednej bph tez tak mam... generalnie po blisko trzech latach b.
    intensywnego uzywania (karte mbanku uzywam jako glownej karty) caly czas
    dziala, kod CVC caly czas widoczny, jedynie musialem sie drugi raz podpisac,
    bo sie podpis zmazal ;)