  • Data: 2010-08-27 19:49:01
    Temat: Re: Jednak OFE przestaną kupować
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek wrote:

    > OK, a jak widzisz rozwiązanie kwestii "porzucania rodziców"
    > i zaniechania opieki nad nimi?

    Ja jestem przekonany, że dzieci są takie jak ich wychowają rodzice. Jeżeli
    rodzice tak nastawili dzieci do siebie, że te nie chcą mieć z nimi nic do
    czynienia to rodzice maja co stworzyli. Oczywiście nie wyklucza to Twojej
    interwencji. Zawsze Ty i inni zatroskani losem porzuconych rodziców mogą ich
    wziąć na swoje utrzymanie. Tylko nie mieszajcie moich pieniędzy do tego. W
    zbawienie świata bawcie się za swoje.