-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
Date: Fri, 14 Aug 2009 20:06:52 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 24
Message-ID: <h6498a$fu1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <h632eh$kqr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h63ods$k2m$1@inews.gazeta.pl>
<h63qkr$let$1@node2.news.atman.pl> <h63qku$9me$1@news.interia.pl>
<h640uf$1317$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: agp42.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1250273355 16321 83.16.171.42 (14 Aug 2009
18:09:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Aug 2009 18:09:15 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <h640uf$1317$1@news2.ipartners.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-Antivirus: avast! (VPS 090813-0, 2009-08-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:498056
[ ukryj nagłówki ]> Powoli ten bank schodzi na psy. Polityka wyzszych procentow, do ktorej
> przyzwyczail klientow, to jedno, ale nie podoba mi sie ta cala
> kombinatoryka z wersjami lokat, ktore zmieniaja sie w zawrotnym tempie.
> Dla przykladu 1-dniowa, wprowadzona do internetu, potem wycofana, tylko w
> placowkach, potem obnizka na 5% i nastepnie za 3-dni nowe zasady i nowa
> stawka 4,25%. Getin zaczyna stowac polityke, ze jak wzial kase, to juz
> moze robic co chce, zmienia nazwe czy forme lokaty, bo ma nadzieje, ze ci
> co dali mu depozyty sa ociezali i sie nie wyniosa. Wydaje mi sie, ze sie
> przejada ostro, jak beda prowadzic taka polityke z depozytami. Sa malym
> bankiem, bez
bank już zszedł na psy
jak czytam o coraz to nowych haczykach zastawianych na klienta, same obelgi
pchają sie do ust
tak to trzeba nazwać - to są haczyki, których najlepiej żeby klient nie
zauważył i godził się z pożal się boże warunkami ustalonymi przez Getin
nawet gdyby warunki zmienili na korzystniejsze, niechęc do tej instytucji
raczej pozostanie a to ze wzgledu na podejście do klienta...
L.W.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.09 18:17 Valdi.Pavlack
- 14.08.09 18:17 Valdi.Pavlack
- 14.08.09 18:18 Valdi.Pavlack
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie