eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... › Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: DanW <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeśli zapomniałeś CIF...
    Date: Mon, 23 Aug 2010 14:22:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i4tp6j$qsp$1@news.onet.pl>
    References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tlji$ok1$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 082139016122.jeleniagora.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282566163 27545 82.139.16.122 (23 Aug 2010 12:22:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 12:22:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <4...@x...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534626
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-08-2010 14:00, Rafal M pisze:
    > On 23 Sie, 13:21, Przemyslaw Kwiatkowski<m...@m...waw.pl> wrote:
    >
    >> Jak słusznie zauważyłeś - sam jesteś sobie winien. Zapomnienie numeru
    >> klienta/loginu to sytuacja w miarę typowa (czyt. "projektanci systemu
    >> bankowego powinni ją przewidzieć") i jej rozwiązanie jest proste: wizyta
    >> w placówce. Innej opcji nie przewidziano. Można dyskutować, czy to
    >> dobrze, czy źle, ale ja akurat uważam, że dobrze. CIF jest wszak jedyną
    >> "daną osobową", której nie da się zdobyć w inny sposób. Takie duperele
    >> jak nazwisko panieńskie matki figurują w wielu różnych miejscach i nie
    >> są de facto żadnym zabezpieczeniem. Nie życzyłbym sobie, aby bank
    >> podawał mój CIF każdemu, kto zadzwoni i wyrecytuje wszystkie moje dane
    >> osobowe.
    >>
    >> W mBanku sytuacja jest podobna - jak zapomnisz numeru klienta, to go nie
    >> uzyskasz ładnie prosząc konsultanta.
    >
    > I ja pipieram to zdanie - bank w zaden sposob nie powinien ulatwiac
    > zdobywania loginu. Wg mnie odzyskanie tego loginu TYLKO przez wizyte
    > w placowce jest tutaj ok.
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal
    >
    >
    >
    A ja uważam, że powinni przysłać taki numer SMS-em. Telefon "zaufany" z
    pewnością mają w systemie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1