eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem tu pierwszy raz bo się wku****emRe: Jestem tu pierwszy raz bo się wku****em
  • Data: 2003-08-13 17:11:28
    Temat: Re: Jestem tu pierwszy raz bo się wku****em
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek wrote:

    > Też mam konto w Telepekao, ale raczej nie wplacisz tam kasy w czasie jak to
    > określasz rzeczywistym.
    > Owszem widzisz w czasie rzeczywistym że masz środki zaraz po wpłacie, ale
    > nie są one zaksięgowane.
    > Wielokrotnie mialem tak, że kasę wpłaciłem w piątek rano, a dostępna była w
    > poniedziałek.
    > Co do prędkośi działania po ostanim padzie tydzień chodziło super, potem
    > wóciło do normy.
    > Dlatego już nie lubię telepekao, chociaż mam tak konto (już niedługo na
    > szczęście) od ponad blisko 4 lat, ale przez 4 lata NIC się tam nie
    > zmieniło, poza % w dół, ktore są na super wysokim poziomie 0,1%.

    Fakt, oprocentowanie śmieszne. Ale Telepekao i Eurokonto WWW to już
    relikt przeszłości ;-)

    Teraz w PeKaO jest usługa Pekao24. Na razie można z niej korzystać w
    kilkunastu oddziałach (Warszawa, Łódź, Gdańsk, Kraków, Kielce i
    okolice), ale systematycznie uruchamiają nowy system w całym kraju.
    Chyba powinni uwinąć się do końca roku.

    Zalety?
    - bezpłatna linia 0800380380
    - bezpłatne przelewy przez Internet, telefon i SMS (sam SMS normalnie
    płatny)
    - nareszcie ON-LINE! - również karty i saldo w bankomacie (nie wiem, czy
    bankomat nie musi być obsługiwany przez oddział używający nowego systemu).
    - automatyczne księgowanie przychodzących przelewów (o ile przelew jest
    na nowy numer rachunku, cała reszta dalej księgowana ręcznie w nocy)
    - ogromna ilość bankomatów (własne + Euronet)
    - odmiejscowienie (bezpłatna karta identyfikacyjna IKM)
    - zabezpieczenie: poufny numer klienta niezwiązany z nrem konta, kod PIN
    do logowania się w Internecie, przez SMS oraz telefon, karta kodów
    jednorazowych do potwierdzania większości transakcji (oprócz przelewów
    zdefiniowanych - czyli standard). Kody z karty są zużywane w kolejności
    losowej.

    Wady?
    - opłata miesięczna (8,50; w tym Maestro, wyciągi, Pekao24), ja na razie
    cieszę się statutem studenta, więc płacę 4zł
    - dość ubogi serwis transakcyjny, ale widać, że wciąż rozwijany
    (ostatnio wprowadzili przelewy cykliczne, przelewy z przyszłą datą
    realizacji, listę przelewów oczekujących), najbardziej denerwują opisy w
    historii rachunku ("Przelew krajowy międzybankowy", "Transakcja kartą
    Maestro", itd. ale na wyciągach miesięcznych przysyłają opis z Eliksiru,
    więc mam nadzieję, że SZYBKO poprawią serwis transakcyjny)
    - niewyobrażalnie wysokie oprocentowanie pożyczki odnawialnej w koncie
    (19,52%!!!, prowizja 1,8% min. 60zł, dla studentów 0,3% min. 15zł)
    - podgląd salda kart charge z jednodniowym opóźnieniem (przy czym brak
    historii transakcji - tylko limit dostępny oraz wykorzystany, przy czym
    kwota blokad = limit przyznany - limit dostępny - środki wykorzystane,
    trzeba policzyć w pamięci)
    - obsługa w placówkach, ale na to jest remedium: wystarczy znaleźć sobie
    mały oddział (z kilkoma pracownikami), gdzie poznają klienta i
    rzeczywiście o niego dbają. I Oddział w Krakowie jest na Rynku Głównym
    31 - tam zawsze są ogromne kolejki, wielki bałagan i aż dech zapiera po
    wejściu do środka. Ale Filia nr 7 tego oddziału to jedno dość
    przestronne pomieszczenie na Rynku Głównym 25, gdzie raczej nigdy nie
    musiałem czekać na obsłużenie mnie, a i dysponentki miłe. Poza tym po
    wprowadzeniu Pekao24 raczej rzadko trzeba bywać w oddziale.

    Uff...

    Ciekawi mnie tylko kiedy przekonwertują Eurokonta WWW w Standard,
    zabiorą tokeny i wprowadzą jednolity system bankowości internetowej.

    Szczerze powiedziawszy z PeKaO da się żyć. Doszedłem do tego wniosku po
    krótkiej przygodzie z MultiBankiem, który potraktował mnie nieco
    niepoważnie (pisałem o tym wcześniej), a już na pewno mało kompetentnie.
    Reklamacja wciąż nie jest rozpatrzona...

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1