  • Data: 2003-07-23 14:36:58
    Temat: Re: Jeszcze o Lukasie - pułapka zmiany hasła.
    Od: p...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem to samo (tylko w porę się zorientowałem dlaczego nie działa) i
    > pisałem do nich w tej sprawie - bez odzewu.

    Witam

    Również miałem to samo, ale jak w oddziale Lukasa powiedzieli mi o 3,5 zł za
    zmiane powiedzialem, że zamkne konto i otworze jeszcze raz, gdyż to nic nie
    kosztuje i co wtedy ? Czyżby nie było możliwości uniknięcia tej opłaty ?
    Pracownik się zmieszał, pomyślał i powiedział że jest taka możliwość i nazywa
    się to "zamknięcie dostępu do konta przez www" i ponowne uzyskanie dostępu(czy
    jakoś tak, nie pamiętam dokładnie). Otrzymałem nowy login, wymyśliłem hasło i
    to za darmo, sam się zdziwiłem, ale skoro tak można to czemu nie.

    Pozdrawiam
    Piotrek