eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
    Date: Wed, 4 Jun 2003 13:30:18 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 51
    Sender: m...@p...onet.pl@vd136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <bbkl9k$gtr$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl> <bbkb7m$j1g$1@news.onet.pl>
    <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: vd136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1054726260 17339 80.50.231.136 (4 Jun 2003 11:31:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jun 2003 11:31:00 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244846
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:3eddc708@news.home.net.pl

    > hey kolego, ty chyba nie wiesz o czym piszesz.
    > czy ja ci czlowieku powiedzialem ze telefon mam przelaczony na
    > PULSE ??
    >
    >
    > czy Centrala miejska nie obsluguje tonow !
    > wiec glupot nie wygaduj.


    Cytat #1

    "tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie
    masz
    mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
    samoczynnie nie polaczy."


    Cytat #2
    "
    >> ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez
    impulsowe
    >> (dekadowe) i co ......

    > O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    w krakowie :)"

    Co nie jest prawda. Jedynie czesc (starszych) telefonow
    publicznych
    korzysta nadal z wybierania dekadowego. Wiec co najwyzej
    uzasadnione
    by bylo stwierdzenie ze jedynie z czesci budek telefonicznych nie
    skorzystasz z banku.

    W kwestii formalnej: jesli ktos *narzeka* ze nie moze skorzystac z
    czegos (w tym wypadku banku) z powodu ograniczen ktore instytucja
    naklada (wymog wybierania tonowego) to logicznym wnioskiem jest to
    iz z jakis wzledow (opisanych przeze mnie wczesniej) nie moze z
    nich skorzystac.

    Jesli posiadasz telefon z wybieraniem tonowym (jak statystycznie
    rzecz biorac miazdzaca wiekszosc spoleczenstwa) to po co w ogole
    ta dyskusje rozpetales ?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1