-
1. Data: 2003-06-03 18:56:43
Temat: Jeszcze o Multi :((
Od: : RaQi : <n...@s...com>
witam again.
tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie masz
mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
samoczynnie nie polaczy.
a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.
R,
--
: Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :
-
2. Data: 2003-06-03 21:28:10
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>
: RaQi : <n...@s...com> wrote:
> tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie masz
> mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims czasie
> samoczynnie nie polaczy.
Może najwyższy czas zainwestować w telefon z wybieraniem tonowym?
No chyba, że to centrala.
> a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
I? Co ma piernik do wiatraka?
--
Przemysław Maciuszko
-
3. Data: 2003-06-03 21:35:39
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: "pix" <p...@w...pl>
> > a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
>
> I? Co ma piernik do wiatraka?
Może chodzi o to, że jeśli ktoś wydaje/bierze mnóstwo
kasy to powinien się wykazać jakimś minimum wyobraźni ?
Pix
-
4. Data: 2003-06-03 21:55:24
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>
pix <p...@w...pl> wrote:
> Może chodzi o to, że jeśli ktoś wydaje/bierze mnóstwo
> kasy to powinien się wykazać jakimś minimum wyobraźni ?
Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
kanał telefoniczny, prawda?
--
Przemysław Maciuszko
-
5. Data: 2003-06-03 21:58:51
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: "pix" <p...@w...pl>
> > Może chodzi o to, że jeśli ktoś wydaje/bierze mnóstwo
> > kasy to powinien się wykazać jakimś minimum wyobraźni ?
>
> Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
> kanał telefoniczny, prawda?
Podoba mi się to podejście - prawdziwe "frontem do klienta" :-)))
Pix
-
6. Data: 2003-06-03 22:10:02
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>
pix <p...@w...pl> wrote:
> Podoba mi się to podejście - prawdziwe "frontem do klienta" :-)))
Ja po prostu nie rozumiem dlaczego wszyscy uważają, że jakaś firma XYZ
wypuszczając produkt ZYX _musi_ zadowolić wszystkich. Nie tylko wszystkich
(potencjalnych) użytkowników.
--
Przemysław Maciuszko
-
7. Data: 2003-06-03 22:22:58
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: : RaQi : <n...@s...com>
Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:
[...]
> Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
> kanał telefoniczny, prawda?
>
owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
wybierania sie na wycieczke do oddzialu)
a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.
A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.
ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
(dekadowe) i co ......
rece opadaja, bo jak sie domyslam realizacja i projektem call center
zajela sie pewnie duza firma ktora o takiej ewentualnosci niestety nie
pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...
A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.
Oddzial.
Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
profesjonalizmu.
Radoslaw
--
: Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :
-
8. Data: 2003-06-04 04:10:47
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>
: RaQi : <n...@s...com> wrote:
> owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
> podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
> wybierania sie na wycieczke do oddzialu)
No przecież napisałem jasno, że nie wszyscy muszą mieć tam konto.
> a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
> zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.
No i? Zrobiono założenie, że klient _musi_ mieć wybieranie tonowe i tyle.
> ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
> (dekadowe) i co ......
O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?
> pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
> takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...
Tiaaaaaa. Dobrze, że dodałeś 'tak sądzę'.
> A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
> komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.
Rotfl. Myślałem, że rozmawiamy praktycznie, a nie hipotetycznie. No ale co
tam.
A człowiek ma jeszcze Internet.
> Oddzial.
Albo inny bank. Co za problem?
> Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
> profesjonalizmu.
IMHO marudzisz. Mamy w Polsce na tyle dużo banków, że jeśli któryś nie
oferuje tego co potrzebujesz (np. obsługi z 'wybieraniem pulsowym' - czyli
niby jak?), to idziesz do innego, który to oferuje.
--
Przemysław Maciuszko
-
9. Data: 2003-06-04 05:53:18
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
:R...@i...pl: wrote:
>
> A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
> mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
> TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.
>
A co ma do tego TPSA?
Skracając wątek napiszę, że wszystkie znane mi telefony posiadające
funkcję wybierania tonowego pozwalają przestawić przełącznik z "pulse"
na "tone" _po_ wybraniu numeru i nawiązaniu połączenia.
Telefony z wybieraniem tonowym kosztują od 30 zł brutto.
Jeśli zaś chodzi o budki telefoniczne, to wybierają pulsowo ze względu
na zabezpieczenia przed nadużyciami i w srebrnych też należy przełączyć
aparat w tryb tonowy po nawiązaniu połączenia. Wykonujemy to przyciskiem
"*" po tym jak IVR odbierze połączenie (o czym powiedziała mi wieeeki
całe temu jedna miła Rlinka).
Z niebieskich urmetów niestety się nie da. Nie wiem jak wygląda to w
aparatach samoinkasujących innych operatorów niż dominujący.
pzdr
Tomek
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
10. Data: 2003-06-04 08:33:33
Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
news:3edcef6d@news.home.net.pl
> witam again.
>
> tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie
> masz mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims
> czasie samoczynnie nie polaczy.
>
> a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
>
>
> no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.
No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
mitu
1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
(co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".
Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
usług banków.
2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.
Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.
Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
pełnego pełne prawo.
3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.
--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.