  • Data: 2009-07-08 09:30:05
    Temat: Re: Już nigdy GETINU. Żeby ich.......
    Od: "azot" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h31nes$kao$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A nie można zmienić dyspozycji lokaty po jej zakończeniu?
    > Czyli idziesz dowolnego dnia i mówisz "chcę aby ta i ta lokata
    > po zakończeniu nie odnawiała się tylko kasa i odsetki przelały
    > się na konto nr ..."
    > --
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    A nie moze być tak jak w każdym innym banku?
    Lokata jest odnawialna. Jak odnowi sie na dobrych warunkach, to jej nie
    ruszam i nie ruszam swojej dupy do banku. Gdy warunki są niekorzystne , to
    powiedzmy po dwóch czy trzech dniach od odnowienia zrywam lokatę i nie mam
    za ten okres odsetek. Ale tez nie mam żadnej KARY! Przecież niekoniecznie
    mam czas lecieć do banku w tym konkretnym dniu odnowienia.. Mogę być np.
    zalany w trzy dupy. Wolno mi? A tu jest tak. Z góry musisz zastrzec,żeby sie
    nie odnawiała, bo nie wiesz na jakich warunkach. Jak ci przeleja na
    techniczne konto, to musisz iść do banku , zeby tymi pieniędzmi
    zadysponować. Przecież nie będą leżeć bez końca . Mówimy o sytuacji, kiedy
    lokatę zakładasz w siedzibie, bo nie masz dostępu przez internet? A przecież
    ja tylko po niekorzystnym odnowieniu chciałbym odzyskać swoje pieniądze.
    Niekoniecznie muszę mieć czas np. w czwartek miedzy 10 a 18.
    Dam ci taki przykłąd: Pożyczasz mi 5000 złotych . Mam Ci je oddać za
    miesiąc. Umawiamy się, że wpadniesz do mnie po kasę 7 lipca. Ale Ty 7-go nie
    masz czasu. Wpadasz na drugi dzień. I ja Ci mówię, że oddam ci tylko 4950,
    za KARĘ. Bo ty po pieniądze miałeś się zgłosić wczoraj, Twoja wina. :):):)

    azot