    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Date: 26 Feb 2003 11:47:09 +0100

    > Bardzo proszę użytkowników KB 24 o przesłanie opinii na temat systemu KB24 w
    > Kredyt Banku, a w szczególności:
    >
    > -czy bank obsługuje I, II ,III sesje ELIXIRU przy przelewach
    > wychodzących,jakie są godziny krytyczne przyjmowania tych przelewów przez
    > KB24
    > -o której godzinie bank księguje przelewy przychodzące i czy obsługuje III
    > sesje przychodzących w danym dniu
    > -czy w KB WIDAĆ szczegóły operacji na rachunkach, czy są opisy transakcji
    > wykonywanych kartą VE.
    > -czy bankomat przyjmuje wpłaty, oraz ogólne wrażenia i spostrzeżenia na
> [...]
    Kompletna bzdura. KB ma wdrożony jeden z najnowocześniejszych systemów
    bankowych (profile) pozwalający na pracę online oraz całkowite odmiejscowienie
    rachunków. Nikt "ręcznie" nie księguje przelewów przychodzących Eliksirem. Bank
    oczywiście obsługuje wszystkie sesje Eliksiru; stara sie jednak - tak jak inne
    banki- minimalizowac wysyłanie zleceń na III sesję (większe koszty).
    Konkretnych godzin nie znam. Szczegóły operacji widać.
    Tensor1.
    PS.
    1. Między innymi PKOBP rozważa wprowadzenie systemu profile.
    2. Tak jak już pisał kolega "amra" czasami KB24 działa wolno. Warto kednak
    zauważyc, ze ostatnio ich KB24 został wyróżniony przez gazetę bankową lub cos
    podobnego