    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB i 7%
    Date: Tue, 21 Jun 2011 23:22:44 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" itojq6$jqo$...@i...gazeta.pl

    > Dziś chyba spróbuję aktywować tę debetówkę...

    No, i przydała się... Sięgnąłem do kart z zamiarem aktywowania...
    A tu patrzę... Impresja!!! W mgnieniu oka wytrzeźwiałem (choć
    nie piłem alkoholu od paru lat) i przypomniałem sobie, że mam
    na 40 dni przed końcem lipca wypowiedzieć... Rzut oka na zegarek
    nie dawał wiele czasu na myślenie... Była 17:36... Błyskawicznie
    zeskanowałem godziny pracy oddziałów (miałem to w swej pamięci
    z białka, więc szybko szło) i uznałem, że mam szansę na wpadnięcie
    do banku przed godzina 18, na Aleję Piłsudskiego... [kiedyś tam był
    sklep z elektroniką -- ciekawe, kto to jeszcze pamięta...] A że
    do samochodu miałem ponad pięć minut... Szybko włożyłem buty,
    zamknąlem zawieszający się (nie mój) komputer (kosztował pięć
    lat temu około 7 tysięcy złotych -- z tego połowę stanowiły
    opłaty zwiazane z utrzymaniem karty kredytowej, którą został
    opłacony; komputer ma chyba ;) padnięty dysk -- od samego początku
    swego istnienia -- dlatego zawiesza się; na dodatek jest jakis
    kłopot w łączności dysku z płytą główną -- dysk przez to ma
    szybkość około 4 MB/s) awaryjnie (wyłącznikiem w przedłużaczu)
    i pognałem do garażu... Wróć... Poszedłem majestatycznie -- bo
    w obliczu istot obdarzonych magią (a bankierzy są magicznie
    naznaczeni) nie należy biec, aby nie budzić ich podejrzeń i nie
    zwracać na siebie uwagi tychże osób obdarzonych magicznymi
    nadzdolnościami...

    Na niecałe dwie minuty przed godziną osiemnastą pomyślałem
    sobie -- nie tańcz, ale parkuj!!!, bo/gdy przede mną jakiś
    kierowca długo zastanawiał się nad tym, gdzie zaparkować :)
    na niemal pustym parkingu przybankowym, przez co blokował
    mi drogę i zabierał mi cenny czas...

    No i wszedłem... Kolejki, dwie kasy, jedna pani sprzątałam jedna
    krzątała się... Zacząłem się rozglądać i zapytałem krzątającą się,
    czy przed sobą mam tylko obsługę kasową -- dowiedziałem się, że jeśli
    nie chcę ani wpłacać, ani wypłacać -- nie musze stać w kolejce...

    A później powiedziała mi, że kartę należało wypowiedzieć 45 dni przed końcem
    lipca. Ja jej na to, że w ubiegłym tygodniu byłem w tej właśnie sprawie
    w banku i powiedziano mi, że mam spłacić kartę do zera (nie tylko ostatni
    wyciąg) i przyjść na 40 dni przed końcem lipca. Wówczas karta pójdzie do
    likwidacji, ale zanim to nastąpi (skoro jestem zdeterminowany i nie chcę
    płacić) ktoś z banku do mnie zadzwoni i złoży mi propozycję nie do odrzucenia...

    BTW filmu ,,Ojciec Chrzestny'' z jego propozycjami nie do odrzucenia -- fajny,
    ale mocno przerysowany. :) Kobiecina rzuca faceta niejako za to, co ten
    dopiero uczyni w zamian za to, że stracił rodzinę -- że stracił tę żonę. :)
    Wszystko jasno, wyraźnie (infantylnie?) w przerysowany sposób... Nawet
    obrączkę pokazują na końcu... Znaczy -- na ręce...

    -=-

    Wracając do tematu -- gdyby nie debetówka KB, nie załapałbym się na
    te 40 dni do końca lipca... I zapewne bym musiał zapłacić za kolejny
    rok użytkowania Impresji...

    No i pytanie -- czy umowa ustna jest ważna? Pracownik banku w ubiegłym
    tygodniu mówił o 40 dniach, podczas gdy pracowniczka dzisiaj mówiła
    o 45 dniach... Gdzie leży prawda? :) Ponoć umowy ustne są ważne, ale
    gdy w grę wchodzi duży majątek, potrzebne są pisemne, a czasami nawet
    notarialnie potwierdzane. Opłata za kartę (jak pojąłem ze 3 dychy)
    to chyba nie jest duży majątek, okoliczności wskazują na to, że jednak
    rozmowa miała miejsce (skoro spłaciłem wczoraj kredytówkę do zera)
    a fakt mojego odwiedzenia banku można potwierdzić na kilka sposobów -- po
    pierwsze został jakiś ślad w kamerzystym monitoringu, po drugie pracownik
    banku zaglądał na moje konto, a po trzecie chyba ten pracownik zwykle mówi
    o 40 dniach zamiast o 45...

    -=-

    Tak oto debetówka z KB uratowała mnie. :)
    Swoją drogą.. Wyjeżdżałem z garażu o 17:43...
    Aż tyle czasu jedzie się teraz przez to miasto mimo szerokich ulic...

    -=-

    No nic... Jakoś to będzie... :)
    Całe szczęście, że Panasonic twierdzi, iż rzeczywiście dorabia 11 klatek
    do każdej klatki a Sony kłamie. :) Mam już internet, mam półkę, kolejny
    krok to szafka na APek oraz bramkę VoIP i czas na telewizor... Będę mógł
    zapłacić kartą... :)

    Uprzejmie informujemy, że 600Hz w TV Viera dokłada 11 niepowtarzalnych,
    specjalnie zmodyfikowanych klatek tworzonych za pomocą zaawansowanych,
    opatentowanych algorytmów czasu rzeczywistego po każdej klatce
    dostarczanego obrazu. Informacja na stronie SONY wprowadza
    w błąd i przekazaliśmy ją już naszym prawnikom.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Staniszek
    Info / Panasonic

    http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Telewizo
    ry/Telewizory+NeoPDP/TX-P42G30/overview/7160134/inde
    x.html?trackInfo=true

    -=-

    Dziś mija najdłuższy dzień roku. :)

    --