  • Data: 2011-06-22 08:48:06
    Temat: Re: KB i 7%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" itr2b9$f22$...@i...gazeta.pl

    > No i pytanie -- czy umowa ustna jest ważna? Pracownik banku w ubiegłym
    > tygodniu mówił o 40 dniach, podczas gdy pracowniczka dzisiaj mówiła
    > o 45 dniach... Gdzie leży prawda? :) Ponoć umowy ustne są ważne, ale
    > gdy w grę wchodzi duży majątek, potrzebne są pisemne, a czasami nawet
    > notarialnie potwierdzane. Opłata za kartę (jak pojąłem ze 3 dychy)
    > to chyba nie jest duży majątek, okoliczności wskazują na to, że jednak
    > rozmowa miała miejsce (skoro spłaciłem wczoraj kredytówkę do zera)
    > a fakt mojego odwiedzenia banku można potwierdzić na kilka sposobów -- po
> [...]

    Zadzwonili i przedłużyli Impresjonistkę na kolejny rok za freeko.

    -=-

    Co do KB i jego 7% -- zgłębiam tajniki przelewania...
    Już wiem, że mam limity (nie mogę odlać 2 tałzenów) i nie wiem, jak
    je zmienić. :) Debetówka nadal nie jest aktywowana. Może dzisiaj...

    Nie ma czegoś takiego jak lanie wewnętrzne? -- nie widzę przygotowanych
    przelewów między moimi kontami w KB -- a mam w KB jeszcze konto oszczędne
    z pokaźnym stanem utrzymującym się parę lat -- 40 groszy. :)

    -=-

    Gdyby nie te 5 transakcji -- byłaby to całkiem niezła oferta.
    (skoro za freeko można pobierać oprocentowaną makulaturę
    w każdym bankomacie na terenie Polski -- w wakacje może
    to przydać się)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'