  • Data: 2012-05-11 15:13:27
    Temat: Re: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" jogpif$o95$...@i...gazeta.pl

    > ugryzc sie w d... i nastepnym razem splacac dzien wczesniej.
    > Wplaty wykonane do 19 ksiegowane sa w dniu biezacym, wplaty wykonane po 19
    ksiegowane sa w dniu nastepnym.
    > Stoi jak byk w regulaminie, ktory zapewne przeczytales.

    Kolejny, który chwali się posiadaniem umiejętności czytania.
    Też bym chwalił się, gdyby mi ta umiejętność przychodziła
    z ogromnym trudem -- sukcesami warto chwalić się publicznie. ;)

    Czy człowiek nie ma nic innego do roboty, jak wyszukiwanie
    pułapek regulaminowych? Współpracujemy z obopólną korzyścią
    czy bawimy się w ciuciubabkę?

    IMO dla banku ta sama korzyść -- po ostatniej sesji wychodzącej,
    ale przed 19 godziną, czy po 19 godzinie. Bank mógłby jakoś
    zauważyć, że wolałby przed 19 godziną, ale nie w taki sposób.
    Kary, monity, odsetki -- wszystko to powinno być chowane dla
    klientów ociągających się, nie zaś dla tych, którzy mają ciekawsze
    rzeczy do czytania niż nietypowe regulaminy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'