eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKB zdziwienieRe: KB zdziwienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB zdziwienie
    Date: Tue, 29 Sep 2009 08:58:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <h9sb6b$uck$1@news.onet.pl>
    References: <h9qhs5$2c5$1@news.dialog.net.pl> <h9qir2$it$1@news.onet.pl>
    <h9qo6c$8kn$1@news.interia.pl> <h9r0md$b5n$1@news.onet.pl>
    <h9r3o9$d7m$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: cn30.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1254207499 31124 80.53.223.30 (29 Sep 2009 06:58:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Sep 2009 06:58:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503490
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:h9r3o9$d7m$1@news.dialog.net.pl...
    > Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.
    >
    > Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w
    > zleceniu stałym, tak od ręki..."

    I dlatego że potrzebowałeś pilnie i od ręki to chcieli Cie za wydruk
    skasować.

    > >Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.
    >
    > A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?

    Ale to nie farmazony. Taka jest polityka wiekszości banków.
    Chcąc zmniejszać kolejki przed kasami podnoszą opłaty za przelewy zlecane w
    kasach, wprowadzaja opłaty za wypłate gotówki w kasach(tym samym kierujac
    klienttów do bankomatów).
    Zauważ że banki nie starają sie konkurować z agencjami typu grosik itp.
    Bankom nie zależy na klientach robiacych opłaty w okienku. Bankom zalezy na
    klientach robiących stałe zlecenia, mających wpływy na konto aktywnie
    uzywających kart, itp.
    Obsługa kasowa jest kosztowna.

    > >Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort
    > obsługi pozostałych klientów.
    > Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z
    > pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim są
    > ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed 40
    > lat.

    Wprostr przeciwnie.
    Wizyty w bankach, papierowe wyciagi, płatności w kasach itp to myslenie z
    przed 40lat
    Dzisiaj można prawie całkowicie zrezygnować z wizyt w bankach. Są
    elektroniczne kanały dostepu.
    A kto woli tradycyjna bankowowść to musi za ten "komfort" zapłacić.
    A klient głosuje i tak nogami. Ty byłeś niezadowolony i zrezygnowałeś. I ok.
    Twoje prawo. Wolny rynek.

    --
    Pozdrawiam

    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1