-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "kris" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: KB zdziwienie
Date: Tue, 29 Sep 2009 08:58:18 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <h9sb6b$uck$1@news.onet.pl>
References: <h9qhs5$2c5$1@news.dialog.net.pl> <h9qir2$it$1@news.onet.pl>
<h9qo6c$8kn$1@news.interia.pl> <h9r0md$b5n$1@news.onet.pl>
<h9r3o9$d7m$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: cn30.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1254207499 31124 80.53.223.30 (29 Sep 2009 06:58:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Sep 2009 06:58:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503490
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:h9r3o9$d7m$1@news.dialog.net.pl...
> Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.
>
> Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu w
> zleceniu stałym, tak od ręki..."
I dlatego że potrzebowałeś pilnie i od ręki to chcieli Cie za wydruk
skasować.
> >Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.
>
> A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?
Ale to nie farmazony. Taka jest polityka wiekszości banków.
Chcąc zmniejszać kolejki przed kasami podnoszą opłaty za przelewy zlecane w
kasach, wprowadzaja opłaty za wypłate gotówki w kasach(tym samym kierujac
klienttów do bankomatów).
Zauważ że banki nie starają sie konkurować z agencjami typu grosik itp.
Bankom nie zależy na klientach robiacych opłaty w okienku. Bankom zalezy na
klientach robiących stałe zlecenia, mających wpływy na konto aktywnie
uzywających kart, itp.
Obsługa kasowa jest kosztowna.
> >Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort
> obsługi pozostałych klientów.
> Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z
> pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim są
> ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed 40
> lat.
Wprostr przeciwnie.
Wizyty w bankach, papierowe wyciagi, płatności w kasach itp to myslenie z
przed 40lat
Dzisiaj można prawie całkowicie zrezygnować z wizyt w bankach. Są
elektroniczne kanały dostepu.
A kto woli tradycyjna bankowowść to musi za ten "komfort" zapłacić.
A klient głosuje i tak nogami. Ty byłeś niezadowolony i zrezygnowałeś. I ok.
Twoje prawo. Wolny rynek.
--
Pozdrawiam
Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem