  • Data: 2011-03-02 12:17:51
    Temat: Re: KC wszystko wyreguluje bo ludzie i rynek są głupi
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 11:48:17 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "root"

    > Bankierzy, dokłądnie tak samo jak OFE, poruszają się w prawie stworzonym nie
    > przez siebie.
    > Tylko przez "mądre" państwo.
    > Takie gadania to jak nagonka na obszarników za komuny.
    >
    > Co do finansowania oświaty przez państwo.
    >
    > 1) nie pasuje mi, że z moich podatków obibok robi 2 fakultety po czym
    > wyjeżdża za granicę, i moje podatki służą innemu państwu

    Skoro to obiboki, to jak to jest ze znajdują zatrudnienie w innym państwie.
    Co w tym złego, że mądrzejszy wybiera inne życie w innym państwie.

    > 2) czy chodzi tylko o to, żeby państwo płaciło, czy też wymyślało różne
    > mądrości? no bo płatnik wymaga. i ten płatnik wymyslił sobie, że w
    > przedszkolu nie można uczyć literek. robi kontrole i jak zobaczy na ścianie
    > literki to dyrektor i nauczyciel ma problem.
    Tu akurat ośwmieszyła się pani min. edukacji narodowej. Niewiele cię to
    kosztuje, że nie uczą literek w przedszkolu.

    > nie mam najmniejszej ochoty płacić za te wszystkie idiotyzmy wymyślone przez
    > Twoich ulubieńców:)
    Jakich ulubieńców? Czy zakaz nauczania literek w przedszkolu wymyśliło SLD?
    Jednym z niewielu krajów, gdzie nie ma państwowej oświaty jest Mali. Chcesz
    sprowadzić Polskę do tego poziomu czy co?