  • Data: 2002-05-27 19:21:58
    Temat: Re: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniżą % kredytów?!?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a bo nasz rzad emituje bez opamietania obligacje, ktore sa duzo pewniejsza
    > inwestycja dla banku niz jakies kredyty detaliczne. pewne toto 100%,
    > jako-tako oprocentowane. Po co przyciagac klientow detalicznych?
    > lepiej niech ich konkurencja wezmie...

    i najlepszy jest na końcu Belka, jak z poważną miną oświadcza że to wszystko
    wina Balcerowicza, i to że kurs USD jest niski to również, a dzień wcześniej
    wyemitował kolejną transzę obligacji

    poprostu żelazna konsekwencja .... w zwalaniu winy na innych, w tym lewica
    zawsze była dobra, zawsze mieli wrogów zewnętrzynych co zrzucają stonkę,
    albo chłopa kułaka co nie chciał żywić miastowych, wszyscy dookoła są winni