    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk
    Date: Fri, 22 Jan 2010 01:25:47 +0100

    Agent RobertS nadaje:

    > dzisiaj miły pan z OF zadzwonił do mnie i przypomniał, że niedawno
    > aktywowałem kk KIS i może wykonałbym jakąś transakcję dla testu ;-)

    Do Wspólnego-Flaszki z Kropki PeEl z pewnością zadzwonią i obrzucą
    inwektywami że przestępczo wyłudził i nie korzysta ;-)
    W swoim KISie mam skromny limit i w listopadzie i w grudniu otarłem się
    o pułap. Zadzwonił pan i spytał czy nie miałbym ochoty podwyższyć
    limitu, ale nie naciskał. Jak nabiorę ochoty to mam zadzwonić. Gdyby nie
    można było tego limitu łatwo przekraczać (i gdyby to nie było tak
    dotkliwie karane) to mogłaby być np. miła forma blokady przez telefon.