eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKIS z OF - przypomnienie do czego służy kkRe: KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk
  • Data: 2010-01-22 14:53:26
    Temat: Re: KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-01-22 13:04, witrak() wrote:
    > On 2010-01-22 08:32, XYZ wrote:
    >> On 2010-01-22 01:34, witrak() wrote:
    >>> On 2010-01-21 21:49, RobertS wrote:
    >>>> dzisiaj miły pan z OF zadzwonił do mnie i przypomniał, że niedawno
    >>>> aktywowałem kk KIS i może wykonałbym jakąś transakcję dla testu ;-)
    >>>>
    >>>> na życzenie ww. jedną z pewnością wykonam, też mieliście takie
    >>>> telefony czy od razu zaczęliście aktywnie korzystać z karty?
    >>>>
    >>>
    >>> Chyba już pisałem: jak na trzeci dzień (w sobotę) po otrzymaniu
    >>> próbowałem zapłacić, ale nie była aktywna, więc się nie dało, to miła
    >>> Pani w poniedziałek zaraz o 9 dzwoniła i przepraszała, że miałem
    >>> trudności i skąd one...
    >>>
    >> Mnie się udało ją aktywować równo po 30 dniach. 21.12-20.01.
    >
    > No dobra, nie lubisz ich :-)
    >
    > Ale może napiszesz dlaczego dopiero po 30 dniach, co się działo ? Kiedy
    > spróbowałeś dokonać aktywacji po raz pierwszy ? po 1 czy 29 dniach ? Ile
    > razy próbowałeś i co Ci mówili ?
    >
    > Takie wypowiedzi, jak Twoja, niewiele mówią i nie dają nikomu żadnej
    > korzyści (oprócz tego, że sygnalizują znaczną rozbieżność indywidualnych
    > przypadków)...
    >
    Ok. 6 czy 7 stycznia kurier dopiero dostarczył im umowę, później się
    dowiedziałem, że jest niezgodność adresu na dowodzie z tym w umowie
    (rzeczywiście tak jest, ale mam 6-znakowy nr mieszkania, który zazwyczaj
    nie mieści się w pole na to przeznaczone, więc jedna część nr mieszkania
    jest pomijana -- nawet w US tak mam; chociaż potwierdzenia lokat OF i
    sama przesyłka kurierska z kartą były na dobry adres, a ja nie
    wypełniałem żadnego formularza bo kartę sami mi zaproponowali i tylko
    potwierdziłem adres przez telefon). Problem z adresem mieli zgłosić do
    Noble. Rzekomo był na tyle "mały", że nie potrzeba nowej umowy. Po
    tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że poprzedniego telefonu w
    ogóle nie zanotowali i nic nie przekazali, więc zrobią to teraz. Znów
    zadzwoniłe po tygodniu i już mogłem aktywować kartę. Następnego dnia
    otrzymałem umowę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1