    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KIS z OF - przypomnienie do czego służy kk
    Date: Fri, 22 Jan 2010 15:53:26 +0100

    On 2010-01-22 13:04, witrak() wrote:

    > No dobra, nie lubisz ich :-)
    >
    > Ale może napiszesz dlaczego dopiero po 30 dniach, co się działo ? Kiedy
    > spróbowałeś dokonać aktywacji po raz pierwszy ? po 1 czy 29 dniach ? Ile
    > razy próbowałeś i co Ci mówili ?
    >
    > Takie wypowiedzi, jak Twoja, niewiele mówią i nie dają nikomu żadnej
    > korzyści (oprócz tego, że sygnalizują znaczną rozbieżność indywidualnych
    > przypadków)...

    Ok. 6 czy 7 stycznia kurier dopiero dostarczył im umowę, później się
    dowiedziałem, że jest niezgodność adresu na dowodzie z tym w umowie
    (rzeczywiście tak jest, ale mam 6-znakowy nr mieszkania, który zazwyczaj
    nie mieści się w pole na to przeznaczone, więc jedna część nr mieszkania
    jest pomijana -- nawet w US tak mam; chociaż potwierdzenia lokat OF i
    sama przesyłka kurierska z kartą były na dobry adres, a ja nie
    wypełniałem żadnego formularza bo kartę sami mi zaproponowali i tylko
    potwierdziłem adres przez telefon). Problem z adresem mieli zgłosić do
    Noble. Rzekomo był na tyle "mały", że nie potrzeba nowej umowy. Po
    tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że poprzedniego telefonu w
    ogóle nie zanotowali i nic nie przekazali, więc zrobią to teraz. Znów
    zadzwoniłe po tygodniu i już mogłem aktywować kartę. Następnego dnia
    otrzymałem umowę.