  • Data: 2009-08-20 21:44:57
    Temat: Re: KK Alior - p?atno?? online - znowu nie dzia?a
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" <m...@n...org> wrote in message
    news:h6kflm$sil$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    A redukując do absurdu- po co komu system
    internetowy, jak przecież wyciągi raz na miesiąc są no i przecież kwitki
    można zbierać (a także zsumować bo dziecko w poddstawówce przecież
    umie). Przez 50 lat ludzie tak korzystali z kart i żyją :P

    Ooooo... a ja tak wlasnie mam do KK. Jakos zyje, wyciagi przychodza raz na
    miesiac... Informacja o blokadzie SMSem, ale ich nie dodaje i nie
    ewidencjonuje. I nie czuje takiej potrzeby.

    MK