  • Data: 2009-08-20 21:34:37
    Temat: Re: KK Alior - p?atno?? online - znowu nie dzia?a
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:

    > ~ ( "obecne saldo zadluzenia" - "saldo zadluzenia na ostanim wyciagu" )
    > jesli nie szalejemy, to przewaznie wystarczy wziasc 2 najstarsze cyfry
    > z sald i z takim rachunkiem dziecko z podstawowki sobie powinno w mig
    > poradzic, ale fakt, brak takiego wyniczku w tej tabeli to moze byc
    > dla niektorych bariera ;)

    Z każdym rachunkiem można sobie poradzić, ale Twój rachunek nie
    uwzględnia blokad (które potrafią być duże czasami) no i przede
    wszystkim nie daje rozwiązania na tacce. Ja wiem, że wszystko MOŻNA
    policzyć, ale PO CO, skoro możnaby mieć od razu policzone i to co do grosza?

    Równie dobrze mogłoby nie być w ogóle żadnych informacji, poza
    zestawieniem transakcji ;) A redukując do absurdu- po co komu system
    internetowy, jak przecież wyciągi raz na miesiąc są no i przecież kwitki
    można zbierać (a także zsumować bo dziecko w poddstawówce przecież
    umie). Przez 50 lat ludzie tak korzystali z kart i żyją :P

    Wiadomo, że problem poważny nie jest, ale conajmniej kilka banków ma
    sumę operacji bieżących podaną w systemie i tutaj też by się przydało.
    Wiadomo też, że nie jest to najistotniejszy element oceny karty
    kredytowej, ale miałem chyba prawo napisać, że bez wielu rzeczy system
    Citi jest nieco kulawy a przynajmniej wielu rzeczy mu brakuje? Skoro już
    mnie o to zapytano...

    Zwróć uwagę, że ogólnie kartę oceniam bardzo dobrze (gdyby jeszcze nie
    te kursy walut... ).

    --
    Michał