    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BPH do ING - konieczna zgoda żony
    Date: Tue, 4 Mar 2008 23:55:53 +0000 (UTC)

    JerzyR <j...@d...pl> napisał(a):

    > może nie na temat, ale dlaczego wybrałeś KK ING.

    Dlaczego:
    Możliwość przeniesienia karty na podstawie wyciągów
    Karta bez chipa
    Brak dodatkowych opłat przy aktywnym użytkowaniu

    Moje podstawowe konto "bankomatowe" i awaryjnie do zakupów, to VE mBanku,
    więc Multibank odpadł, bo chciałem mieć KK innego banku niż BRE.
    Z ING do tej pory nie współpracowałem, więc też pewną rolę odgrywa czynnik
    poznawczy. Po przejściu procedury zdobycia (!) karty, ING mnie, delikatnie
    mówiąc, nie zachwycił. Do tego stopnia, że już miałem sobie odpuścić, ale
    trzeba być optymistą, więc jednak brnę dalej.
    Do uwag na temat systemu jeszcze nie doszedłem, no może poza tą, że aby w
    ogóle mieć podgląd karty przez net musiałem założyć OKO.

    Tomek

    Ps. A system BPH też do końca święty nie był... :)