    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BZWBK
    Date: Wed, 1 Oct 2008 06:46:31 -0700 (PDT)

    On 1 Paź, 15:28, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > O samej deklaracji nie ma mowy w przypadku BZWBK. Papier z zakładu
    > pracy czy ze skarbówki musi być. Na takim papierze pracownik BZWBK
    > przybija pieczątką wielgaśną, gdzie umieszcza  datę potwierdzenia
    > dochodów i nazwisko osoby potwierdzającej. Nic innego jak dzwonią do
    > pracodawcy po potwierdzenie.

    Czasem są promocje dla klientów i wtedy niczego dodatkowo nie
    wymagają.
    Ja tak dostałem KK na podstawie samego faktu posiadania rejestrów w
    funduszach Arki.
    Dlatego też w standardowych zasadach przyznawania się nie orientuję.

    Za kolejny rok nie płaciłem bo miałem odpowiednie obroty
    (12k dla Silver, 24k dla Gold, 36k dla Platinum)
    Całkiem niezłe limity ale nie ma wersji zwalniającej z 50% opłaty.

    Co wyglądu to mi się podoba, raczej solidne wykonanie, nadal nie widać
    śladów użytkowania
    a wypukła debetówka BZWBK po 2 latach miała czytelny numer tylko
    dzięki wypukłości:)
    Podoba mi się idea umieszczania hologramów z gołąbkiem VISY na pasku
    magnetycznym.

    Z warunków uzyskania kart to tylko przy platinum jest napisane, że
    można ją uzyskać także na podstawie posiadanych aktywów w banku(200k,
    co przy 500k w ING jeszcze nie jest tak dużo).

    Ubezpieczeń obowiązkowych a płatnych nie ma ale z jednego trzeba
    zrezygnować telefonicznie już po otrzymaniu karty...