  • 1. Data: 2008-10-01 13:00:47
    Temat: KK BZWBK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Chciałem sobie wziąć jakąs KK z BZWBK, bo jeszcze takiej nie miałem.

    Czy mógłbym prosić o doradzenie mi, o którą kartę wnioskować - jest ich
    chyba sporo rodzajów.

    Procedury przenosinowej chyba nadal nie ma, więc interesuje mnie wyłącznie
    procedura uproszczona, czyli deklaracja dochodów + raport BIK.

    Dochody mogę zadeklarować albo z dg, albo z umów cywilnoprawnych, albo
    kapitałowe.

    Płaskość, wypukłość, dostępność transakcji internetowych nie mają znaczenia.
    Interesuje mnie darmowość wpierwszym roku, czytelne zasady zwalniania z
    opłat w kolejnych latach oraz brak przymusowych płattnych ubezpieczeń. Gdyby
    karta ładnie wyglądała byłoby to dodatkową zaletą.

    O jaki najwyższy limit można skutecznie wnioskować przy procedurze
    uproszczonej. Wniosek lepiej składać przez internet czy lepiej w oddziale?

    marekz

  • 2. Data: 2008-10-01 13:21:53
    Temat: Re: KK BZWBK
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 15:00:47 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Interesuje mnie darmowość wpierwszym roku, czytelne zasady zwalniania z
    > opłat w kolejnych latach oraz brak przymusowych płattnych ubezpieczeń.

    Money.pl: darmowa bezwarunkowo w pierwszym roku, po 1 roku pod warunkiem
    wykonania 5 transakcji w miesiącu kalendarzowym, brak przymusowych
    płatnych ubezpieczeń.

    Ładność to kwestia gustu. Mi podoba się średnio, ale co tam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-10-01 13:28:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Paź, 15:00, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > O jaki najwyższy limit można skutecznie wnioskować przy procedurze
    > uproszczonej. Wniosek lepiej składać przez internet czy lepiej w oddziale?

    O samej deklaracji nie ma mowy w przypadku BZWBK. Papier z zakładu
    pracy czy ze skarbówki musi być. Na takim papierze pracownik BZWBK
    przybija pieczątką wielgaśną, gdzie umieszcza datę potwierdzenia
    dochodów i nazwisko osoby potwierdzającej. Nic innego jak dzwonią do
    pracodawcy po potwierdzenie.

  • 4. Data: 2008-10-01 13:33:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

[...]

    Poważnie? Przecież to aż niewiarygodne. Mam wrażenie, że ktoś na p-b-b pisał
    o jakiejś karcie wubekowskiej "na oświadczenie" nie dawniej niż z pół roku
    temu...

    marekz

  • 5. Data: 2008-10-01 13:36:58
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    Allekarta kredytowa - imho najlepsza karta w ofercie banku
    (warunek - musisz posiadać konto na allegro)

    sama deklaracja nie wystarczy, pracownik banku będzie je potwierdzał

    jak dg to będą potrzebne papiery (ZUS, US), podejrzewam, że cywilnoprawne i
    kapitałowe
    nie będę brane pod uwagę...

    - 1 rok gratis (trzeba wykonać kilka transakcji - warunek prosty do
    spełnienia),
    - zasady zwalniania są b.czytelne, poza tym nawet jak ktoś ich nie osiągnie
    (a jest blisko)
    to istnieje możliwośc negocjowania z bankiem,
    - obowiązkowych, płatnych ubezp. nie ma, ale bank na początku je włącza i
    trzeba pamiętać o deaktywacji
    (tylko tel. - nie da się tego zrobić na etapie składania wniosku).

    to już kwestia gustu...

    allekartę można zamówić tylko przez net, resztę załatwia się w placówce
    banku i pracownik tel. potwierdza dochody
    w firmie

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2008-10-01 13:41:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...

    > Allekarta kredytowa - imho najlepsza karta w ofercie banku
    > (warunek - musisz posiadać konto na allegro)

    Za 5 minut mogę posiadać. :-)

    > sama deklaracja nie wystarczy, pracownik banku będzie je potwierdzał

    Czyli co - zadzwoni do mnie i poprosi żebym potwierdził?

    > jak dg to będą potrzebne papiery (ZUS, US), podejrzewam, że cywilnoprawne
    > kapitałowe
    > nie będę brane pod uwagę...

    Papierów typu ZUS/US z całą pewnością nie chce mi się zdobywać i nosić. To
    odpada. :-)

    > allekartę można zamówić tylko przez net, resztę załatwia się w placówce
    > banku i pracownik tel. potwierdza dochody
    > w firmie

    Przy mnie do mnie zadzwoni? :-) Chciałbym to przeżyć, ale bez chodzenia po
    żaświadczenia o niezaleganiu, z których nota bene jedno jest płatne. :-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-10-01 13:46:31
    Od: k...@o...pl

    On 1 Paź, 15:28, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przybija pieczątką wielgaśną, gdzie umieszcza  datę potwierdzenia
    > dochodów i nazwisko osoby potwierdzającej. Nic innego jak dzwonią do

    Czasem są promocje dla klientów i wtedy niczego dodatkowo nie
    wymagają.
    Ja tak dostałem KK na podstawie samego faktu posiadania rejestrów w
    funduszach Arki.
    Dlatego też w standardowych zasadach przyznawania się nie orientuję.

    Za kolejny rok nie płaciłem bo miałem odpowiednie obroty
    (12k dla Silver, 24k dla Gold, 36k dla Platinum)
    Całkiem niezłe limity ale nie ma wersji zwalniającej z 50% opłaty.

    Co wyglądu to mi się podoba, raczej solidne wykonanie, nadal nie widać
    śladów użytkowania
    a wypukła debetówka BZWBK po 2 latach miała czytelny numer tylko
    dzięki wypukłości:)
    Podoba mi się idea umieszczania hologramów z gołąbkiem VISY na pasku
    magnetycznym.

    Z warunków uzyskania kart to tylko przy platinum jest napisane, że
    można ją uzyskać także na podstawie posiadanych aktywów w banku(200k,
    co przy 500k w ING jeszcze nie jest tak dużo).

    Ubezpieczeń obowiązkowych a płatnych nie ma ale z jednego trzeba
    zrezygnować telefonicznie już po otrzymaniu karty...

  • 8. Data: 2008-10-01 13:50:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Z warunków uzyskania kart to tylko przy platinum jest napisane, że
    można ją uzyskać także na podstawie posiadanych aktywów w banku(200k,
    co przy 500k w ING jeszcze nie jest tak dużo).

    O, i to jest jakaś nadzieja. Zobaczymy jak by to wyglądało w praktyce, mam
    nadzieję, że te 200k wystarczy ulokować "na chwilę", bo przeciez nie będę
    tego tygodniami trzymał na jakimś koncie oszczędnościowym lub w jakichś
    funduszach.

    marekz

  • 9. Data: 2008-10-01 14:07:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Paź, 15:33, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > o jakiejś karcie wubekowskiej "na oświadczenie" nie dawniej niż z pół roku

    No ja taką procedurę przechodziłem w lutym, więc dawniej niż pół roku
    temu to było.

  • 10. Data: 2008-10-02 08:16:58
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 1 Oct 2008 15:33:59 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > o jakiejś karcie wubekowskiej "na oświadczenie" nie dawniej niż z pół roku

    Ja przeniosłem CITI Silver do BZWBK bez przynoszenia papierów.
    Zadeklarowałem tylko ile zarabiam i jaki chcę mieć limit (zadeklarowałem
    5.000zł).