  • Data: 2008-08-22 11:00:09
    Temat: Re: KK BZWBK Multikino zamiana na inna KK BZWBK
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardziej oplacalo ci sie miec punkty payback niz karte z latwymi do
    > spelnienia warunkami darmowosci?

    Skorzystalem z promocji i dostalem od BZ WBK 200+50=250 PLN, 1000 punktów
    Payback, troche allegruje - jesli tylko mam wybór to wybieram aukcje, gdzie
    sa udostepnione platnosci Allegro - punktów calkiem sporo przybywa.

    Póki co jestem zdeycowanie na plusie.
    Poza tym karta money.pl brzydka jakas sie szybko zrobila, bura taka. :)