eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Date: Thu, 1 Apr 2004 21:57:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <c4hu68$h41$3@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c4101q$s4o$1@atlantis.news.tpi.pl> <c411h3$iv2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm169.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1080851466 17537 213.76.108.169 (1 Apr 2004 20:31:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2004 20:31:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292934
    [ ukryj nagłówki ]




    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości >
    > Jeżeli chodzi o Raiffeisena, to cały proces zamknął się w ciągu 2 tygodni.
    > Wniosek złożyłem telefonicznie, potem umówiłem się na osobistą wizytę w
    > centrali gdzie podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty
    Partner.
    > Potem otrzymałem pocztą PIN, po dwóch dniach zjawił się kurier z kartą.
    > Bardzo szybko i sprawnie.
    > Poinformowano mnie, że w ciągu 30 dni powinienem zamknąć rachunek karty
    > Partner. Jak do tej pory nikt z Raiffeisena się nie upomniał o dokument
    > zamknięcia rachunku karty Partner.

    Jezeli o mnie chodzi, to przenoszenie karty do Raiffeisena bylo mniej
    sprawne. Wniosek zlozylem 16 grudnia, karte ostatecznie otrzymalem juz 6
    lutego i juz 7 lutego byla aktywna. Tylko dlatego tak szybko, ze wykonalem
    kilka telefonow i namierzylem kuriera, ktory ma mi te karte przywiezc i sie
    z nim umowilem, bo czekalbym jeszcze kilka dni. Inna sprawa, ze
    konsekwentnie odmawialem zatwienia czegos w oddziale. Dostalem karte z
    zebra, ale wlasnie taka zamawialem. W ogole Raiffeisen to bank, ktoremu w
    ogole sie nie spieszy, pamietam, ze aktywacja dostepu telefonicznego go
    konta lokacyjnego zajela im cos kolo 2 tygoni (to znaczy po takim czasie
    oddzwonili). Jezel zatem masz czas, to przenoszenie karty do RB moze miec
    sens.

    Co do salda zadluzenia - ani telefon, ani internet nie pokazuje kwoty
    srodkow realnie dostepnych, trzeba polaczyc sie z RaiffPanem i ten dopiero
    mowi ile jeszcze zostalo na karcie. Natomiast srodki realnie dostepne mozna
    sobie wydrukowac z bankomatu. Internet jest wyraznie in statu nascendi, bo w
    ogole nigdzie nie jest wyprowadzone zadluzenie karty - mozna sie zorientowac
    dopiero ogladajac historie rachunku karty (ale nie historie karty) i tez
    dotyczy to informacji wylacznie o transkacjach zaksiegowanych (transakcje
    autryzowane, ale nie zaksiegowane pozostaja poza widokiem).

    Co do rezygnacji z innych kart - informacja od RaiffPani jest taka, ze
    wymagaja deklaracji, ze rezygnuje sie z innej karty, ale nie wymagaja
    zadnych zaswiadczen, ze naprawde sie zrezygnowalo.

    Pozdrawiam, Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1