  • Data: 2008-06-07 18:45:32
    Temat: Re: KK Citi i PIN
    Od: Tomasz Orzechowski <t...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com> wrote in message

    > Np. Cinema City w Arkadii (Warszawa).
    >
    > 1/ wybierasz film
    > 2/ wybierasz godzine seansu
    > 3/ wybierasz miejsca
    > 4/ wkladasz karte
    > 5/ podajesz pin
    > 6/ odbierasz karte
    > 7/ odbierasz wydrukowane bilety
    >
    > MK

    Płacę kartą CITI (VISA) od 9 lat a MC (od 2) i nigdy nie byłem proszony
    o podanie PINu poza NESTE24.

    Dotyczy to różnych transakcji ot choćby piwa z 1 funta w Tesco w UK,
    wynajęcia samochodu w USA.
    Generalnie: płatności za hotele, restauracje, komunikację, zakupy w
    sklepach w m.in. poniżzych krajach:
    Polska, Niemcy, Finlandia, Litwa, Estonia, Niemcy, Belgia, Francja, UK,
    Hiszpania, Portugalia, Szwajcaria, Słowacja, Czechy, Włochy, Słowenia,
    Chorwacja, Węgry, Austria, Turcja, Egipt, Rosja, Ukraina, USA, Meksyk i
    Tajlandia.

    Dziwne więc...

    Nie zdecyduję się na kartę z chipem chyba, że nie będzie konieczności
    podawania PINu.

    Pozdrawiam,

    Tomek